Slavíme 6. narozeniny! „Věřila jsem, že uspějeme,“ říká zakladatelka Kristýna
Slavíme 6. narozeniny Bis Bis. Šest let vyvíjení krémů, tinktur a olejů a dalších produktů pro krásné a zdravé nohy a ruce. Šest let budování týmu Bis Bis. Šest let setkávání se s vámi – pedikérkami, našimi zákaznicemi a zákazníky i našimi konzultanty z řad podiatrů či diabetologů a zdravotních sester. Jsme moc rádi, že jste u toho všeho s námi!
A tak jsme si řekli, že se u příležitosti narozenin zeptáme na pár věcí přímo Kristýny Vávrové, zakladatelky Bis Bis.
Co bylo na začátku Bis Bis nejtěžší?
Upřímně řečeno: Nic mi nepřišlo úplně těžké, a to proto, že i když se něco pokazilo, pořád jsem věřila, že uspějeme. Ale když se na to dívám zpětně, nejtěžší bylo asi rozhodnutí opustit moji původní práci a jít do Bis Bis naplno – oběma nohama.
Čím se podle tebe Bis Bis odlišuje od jiných značek?
Produkty si sami vyvíjíme, nejsme jen distributoři. Máme k nim tak úplně jiný vztah. Obzvlášť když sama mám pedikérskou praxi a vidím, co je potřeba. Hodně také spolupracujeme s odborníky z nemocnic nebo se zdravotními sestrami. Díky tomu všemu máme unikátní kombinaci aktivních látek, aby produkty maximálně fungovaly.
Z čeho máš za těch šest let největší radost?
Nejvíc mě těší tým, který se kolem Bis Bis vytvořil. Někteří lidé jsou se mnou od samého začátku – třeba Martina, kterou znají hlavně pedikérky. Do týmu ale postupně přirozeně přibývají další lidé podle toho, jak se firma rozvíjí. Líbí se mi, jakou u nás máme atmosféru – nebereme se smrtelně vážně, ale přitom jsme zodpovědní, každý odvádí svou práci nejlíp, jak umí. Když se něco pokazí, nehroutíme se – prostě to opravíme. A kdybychom měli více času, určitě bychom spolu šli někam na party (smích).
A velkou radost mám z komunity pedikérek, kterou se nám podařilo dát dohromady. Je super vidět holky z praxe, které pracují s Bis Bis a hlavně chtějí se zlepšovat a růst. Proto dáváme hlavy dohromady a v naší pedikérské skupině si všelijak radíme. Není to celé jen o naší kosmetice, ale i o podpoře.
Jaká byla oslava 6. narozenin?
Udělali jsme si malou oslavu na veletrhu For Beauty. Měli jsme krásné a moc dobré cupcaky, sfoukli jsme svíčky a popovídali si. Díky moc všem, kteří s námi tvoří Bis Bis.
Kosmetika pro všechny
Na který produkt jsi nejvíc pyšná?
Určitě na Bis Smooth, to je náš bestseller, který zákazníci milují. A v poslední době jsem hrdá na masku proti pigmentovým skvrnám Bis Elegant. Ta teď mimochodem získala ocenění za inovativní produkt na veletrhu For Beauty, z čehož mám taky radost!
Vzpomeneš si na nějaký silný zákaznický příběh?
Těch je spousta. Občas se stává, že se lidé nemohou zbavit nějakého neduhu, nic jim na to nezabírá a pak vyzkouší něco od nás a konečně se jim uleví. Takhle si nás našel jeden starší pár – osmdesátiletý pán měl sklony k mykóze, loupala se mu pokožka na nohou. A jeho paní mu řekla, že mu tedy objedná ještě ten náš krém, i když byl pro ně drahý. „To je poslední, co ti na to kupuju.“ No a pak mi paní volala, že mi chce poděkovat, protože krém opravdu zabral. Poslali mi i fotografie před a po.
Anebo si pamatuji na příběh naopak mladé holky, která měla také podobné potíže. Začala navštěvovat pedikérku, která používá naši kosmetiku, pak si koupila krém pro domácí péči, a to dohromady skvěle zafungovalo. Pak mi brečela do telefonu štěstím.
Jak vznikají nové produkty?
Většinou mám jasnou představu o tom, co nám v sortimentu chybí. Jindy nás inspiruje zákaznice nebo narazíme na skvělou aktivní látku. A pak se ptáme: co s ní? A v laboratoři ladíme to nejlepší složení. Produkty samozřejmě pořádně testujeme.
Co tě na téhle práci pořád baví?
Líbí se mi, že kosmetika je čistý a voňavý svět. Baví mě jezdit do laboratoří, vidět nové suroviny, sledovat vývoj. Vždycky jsem byla ve svém živlu v laboratoři, kde byly všude kádinky a poličky plné lahviček. Dnes mám takové poličky i doma a jsem nadšená, že se mi to povedlo!
Jak se změnil trh od doby, kdy značka Bis Bis vznikla?
Pedikérky, ale i koncoví zákazníci už se tolik nepozastavují nad vyšší cenou produktů, protože vidí výsledky. Dříve se na kosmetice pro nohy více šetřilo, třeba ve srovnání s kosmetikou na obličej, ale teď už je vidět, že lidi ví, že do nohou se vyplatí investovat, když nás každý den nosí…
Jednou týdně máš praxi v salonu. Proč?
Jednak si odpočinu a jednak mě baví být v kontaktu se zákazníky. Vysvětluju jim úplně základní věci, třeba i to, jak velké mají nosit boty, aby neměli otlaky. Vidím tak, jaké věci lidi trápí, a i to mi pomáhá ve firmě.
A protože mě baví vymýšlet nové věci a dávat je do pohybu, tak pak jdu a tvořím, co je potřeba! Ta dynamika mě pořád žene dál, takže se můžete těšit na spoustu novinek!